ESCastellano CAValencià
Identifica't

Seu electrònica

No hay subtitulo

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Carpeta Ciutadana
    • Les meues Dades personals
    • Les meues Anotacions en el registre
    • Els meus Expedients
    • La meua Bústia de notificacions electròniques
    • La meua Signatura de documents electrònics
    • Els meus documents habituals per a gestions
    • Subscripcions a notificacions electròniques
  • Publicacions Oficials
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Oferta pública d'ocupació
    • Reglaments i ordenances municipals
    • Convenios municipales
    • Sessions de la Junta de Govern Local
    • Sessions del Ple
    • Junta de Portaveus
    • Perfil de contractant
  • Tràmits
    • Exempció de la tarifa per a l'accés a l'autobús per a estudiants menors de 26 anys
    • Catàleg de tràmits
    • Certificat de percepció d´ajudes públiques
    • Certificat d'empadronament INDIVIDUAL
    • Certificat d'empadronament COL·LECTIU
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Aportació de documentació a expedients en tràmit
    • Presentació de documents habitualment sol·licitats
    • Suggeriments i reclamacions
    • Incidències en la via pública
    • Oficines d'assistència de registre - RED OMAC
    • Validació de documents
    • Rebuts
    • Autoliquidacions

Suggeriments i reclamacions

Finalitat

NOMÉS HAN DE PRESENTAR-SE a través d'aquest procediment les propostes, recomanacions o iniciatives destinades a millorar els serveis públics de l'ajuntament d'Elx (Suggeriments) o les peticions, demandes o protestes realitzades per la ciutadania sobre el normal o anormal funcionament dels serveis municipals (Reclamacions) a través de l'imprés normalitzat (A136).
Per a la comunicació de PARTS o AVISOS per deterioració d'elements de la via pública disposa del següent enllaç:
Accés a incidències de la via pública
Accés a incidències de la via pública

En cas de denúncia relacionada amb altres temes competència de l'ajuntament, haurà d'accedir a través dels següents enllaços:
-Denúncia d'immobles i solars barrats per falta de neteja.
-Denúncia per presumpta infracció urbanística.
-Denúncies en matèria de benestar animal.
-Denúncies en matèria de sanitat (plagues, solars closos i immobles insalubres i molèsties).
-Responsabilitat Patrimonial.

Qui ho pot Presentar
Tots els ciutadans i ciutadanes tenen dret a presentar suggeriments i reclamacions
Terminis de Presentació
En qualsevol moment
Presentació

Presentació de la reclamació i/o suggeriment, en formulari normalitzat, a través dels següents mitjans: Registre general en les OMAC, Servei telefònic d'atenció ciutadana 010, Seu electrònica municipal amb signatura digital i Xarxa de bústies de la ciutadania

Òrgan Gestor
Unitat Administrativa de Suggeriments i Reclamacions
Termini de resolució

Termini recomanable: un mes

Termini màxim: tres mesos

Efecte del silenci Administratiu
No procedeix
Recursos

El ciutadà o ciutadana que haja presentat una reclamació o suggeriment i la resolució no haja sigut satisfactòria, o no haja rebut contestació en el termini de 3 mesos, comptats a partir de la data de registre d'aquesta, podrà dirigir la seua queixa a la Comissió Especial de Suggeriments i Reclamacions.

Normativa bàsica
Reglament Orgànic de la Comissió Especial de Suggeriments i reclamacions de l'Ajuntament d'Elx, BOP de data 01/06/2006.
Informació Addicional

El reclamant podrà desistir en qualsevol moment de la seua petició, mitjançant comunicació a l'ajuntament, per qualsevol dels mitjans admesos per a la seua presentació. En aquest supòsit, s'arxivarà l'expedient. Els suggeriments i reclamacions en queixa, no requeriran acreditar la condició d'interessat, ni altres formalitats que les contingudes en la seua regulació específica. En virtut d'aquest procediment, la persona que presente una queixa o suggeriment no adquireix la condició general d'interessat, ni donarà lloc a l'obertura de via de recurs. No obstant això, l'interessat podrà exercir el dret de petició, en els termes previstos en la Llei orgànica 4/2001, de 12 de novembre, i altra legislació complementària, o qualsevol altra reclamació administrativa que procedisca en dret.
Queden excloses d'aquest procediment les qüestions pendents de resolució judicial o en tramitació administrativa, fins que recaiga resolució expressa o presumpta, i els assumptes que siguen competència d'un procediment administratiu.

Documentació relacionada
A136 Sugerencias y Reclamaciones

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb Sistema Cl@ve
Documents a Presentar
Documentación requerida
A136 Suggeriments i Reclamacions
A136 Suggeriments i Reclamacions, que haurà de ser degudament emplenat amb les dades d'identificació i descripció del suggeriment o reclamació
Documentación a aportar en caso de representación
Document acreditatiu de la representació
DNI/NIF de la persona representada
  • Tramitació Registre Electrònic
    Seleccioni com desitja identificar-se:
    • Amb Autofirma
    • Accés mitjançant sistema Clave
  • Tramitració Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda i vídeo tutorials de la seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament d'Elx
  • Plaça de Baix, 1, 03203 Elx / Elche
  • 966 658 000
  • sedeelectronica@elche.es
  • http://www.elche.es