ESCastellano CAValencià
Identifica't

Seu electrònica

No hay subtitulo

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Carpeta Ciutadana
    • Les meues Dades personals
    • Les meues Anotacions en el registre
    • Els meus Expedients
    • La meua Bústia de notificacions electròniques
    • La meua Signatura de documents electrònics
    • Els meus documents habituals per a gestions
    • Subscripcions a notificacions electròniques
  • Publicacions Oficials
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Oferta pública d'ocupació
    • Reglaments i ordenances municipals
    • Convenios municipales
    • Sessions de la Junta de Govern Local
    • Sessions del Ple
    • Junta de Portaveus
    • Perfil de contractant
  • Tràmits
    • Exempció de la tarifa per a l'accés a l'autobús per a estudiants menors de 26 anys
    • Catàleg de tràmits
    • Certificat de percepció d´ajudes públiques
    • Certificat d'empadronament INDIVIDUAL
    • Certificat d'empadronament COL·LECTIU
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Aportació de documentació a expedients en tràmit
    • Presentació de documents habitualment sol·licitats
    • Suggeriments i reclamacions
    • Incidències en la via pública
    • Oficines d'assistència de registre - RED OMAC
    • Validació de documents
    • Rebuts
    • Autoliquidacions

Sol·licitud d'ajudes per a conservació i/o millora d'edificis

Finalitat

Sol·licitud d'ajudes per a actuacions de conservació i/o millora de la seguretat d'utilització i de l'accessibilitat d'edificis d'habitatges. Així mateix, s'inclouen també les actuacions puntuals d'adorn de l'edifici.

Qui ho pot Presentar
Les comunitats de propietaris, les agrupacions de comunitats de propietaris, les cooperatives d'edificis de tipologia residencial col·lectiva o els propietaris únics d'edificis d'habitatges de tipologia residencial col·lectiva situats en el terme municipal d'Elx i que complisquen amb el que s'estableix en les bases de la convocatòria.
Terminis de Presentació
04/07/2024 00:00:00 - 03/10/2024 23:59:00
Presentació

A través de Seu Electrònica segons el que es disposa pels articles 14 i 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Òrgan Gestor

Servei jurídic d'urbanisme
e-mail de contacte: conservacioninmuebles@elche.es

Termini de resolució

Sis mesos a comptar des de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província.

Efecte del silenci Administratiu
Desestimatori


Recursos

Podrà interposar-se recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seua notificació. Les comunitats de propietaris, agrupacions de comunitats de propietaris, cooperatives o els propietaris únics d'edificis d'habitatges podran interposar directament recurs contenciós administratiu en la forma, termini i condicions fixades en l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció contenciosa administrativa, o qualsevol altre recurs que estime pertinent.

Normativa bàsica
-Reial decret 42/2022, de 18 de gener, pel qual es regula el Bo Lloguer Jove i el Pla Estatal per a l'accés a l'habitatge 2022-2025.
-Decret 189/2009, de 23 d'octubre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de Rehabilitació d'Edificis i Habitatges.
-Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, així com la legislació estatal i autonòmica en vigor en matèria de Rehabilitació Edificatòria i d'accessibilitat.
-Llei 38/2003, de 17 de desembre, General de Subvencions i el seu Reglament de desenvolupament (Reial decret 887/2006 de 21 de juliol).
-Bases d'Execució del Pressupost.
-Convocatòria de concessió d'ajudes en règim de concurrència competitiva, destinades a actuacions de rehabilitació d'edificis i habitatges.
Informació Addicional

El procediment s'inicia amb l'ANNEX I. Model 300 i tota la documentació requerida en l'apartat Documentació per a la sol·licitud. Any 2024
Una vegada concedida l'ajuda es procedirà a remetre la documentació indicada en l'apartat Documentació a presentar per al cas de justificació d'ajudes rebudes. Any 2024
En el cas de presentació de documents que justifiquen les ajudes rebudes en altres períodes, especifique l'any a què fa referència en l'apartat ASSUMPTE del seu Registre

Documentació relacionada
A300_Anexo I: Solicitud

A300b_Anexo II: Certificado acuerdo C.Propietarios

A300c_Anexo III: Comunicación de inicio de obras

A300d_Anexo IV: Solicitud de abono de ayudas

A300e_Anexo V: Relación de gastos de la cuenta justificativa

A300f_Anexo VI: Designación de cuenta bancaria

Bases y convocatoria ayudas 2024

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb Sistema Cl@ve
Documents a Presentar
DOCUMENTACIÓN PARA LA SOLICITUD. AÑO 2024
A300 Annex I (sol·licitud)
Annex I. Model A300. Sol·licitud d'ajudes per a actuacions de conservació i/o millora de la seguretat d'utilització i de l'accessibilitat d'edificis d'habitatges.
CIF de la Comunitat de Propietaris
CIF de la Comunitat de Propietaris.
DNI/NIF/NIE del representant, en el seu cas.
Document acreditatiu de la representació, en el seu cas
Projecte o memòria justificativa de les obres a realitzar
Projecte o memòria justificativa de les obres a realitzar, redactat i signat per tècnic competent, amb pressupost desglossat de les actuacions.
Informe d'Avaluació d'Edifici
Informe d'Avaluació d'Edifici, degudament presentat o inscrit en el registre electrònic establit a aquest efecte per la Direcció General d'Habitatge, Rehabilitació i Regeneració Urbana.
A300b_Annex II. Certificat de la Comunitat de Propietaris d'aprovació de rehabilitació
A300b_Annex II. Certificat sobre l'acord de la Comunitat de Propietaris d'aprovació de la intervenció de rehabilitació, el seu pressupost, representant i participació dels locals.
Certificat d'estar al corrent amb AEAT y SS
Certificat de la Comunitat de Propietaris d'estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social
En el seu cas, certificat del grau de discapacitat
Si és el cas, i només en actuacions d'accessibilitat, certificat del grau de discapacitat.
DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR PARA EL CASO DE JUSTIFICACIÓN DE AYUDAS RECIBIDAS. AÑO 2024
Anexo III - Comunicación del inicio de las obras
A300c_Model de l'Annex III
Certificat de l'inici de les obres
Anexo IV - Solicitud de abono de ayudas
A300d_Model de l'Annex IV
Projecte o memòria justificativa, si escau.
El projecte de l'actuació realitzada, en el cas que amb la sol·licitud de reconeixement d'ajuda no s'haguera aportat. En el cas que les actuacions no exigisquen projecte, s'aportarà memòria justificativa de la seua adequació al Codi Tècnic d'Edificació, subscrita per tècnic competent. Si el projecte estiguera ja aportat davant l'Ajuntament, indicar data de presentació, òrgan davant el qual es va presentar i número d'expedient.
Tres ofertes de proveïdors diferents, si escau.
Tres ofertes de proveïdors diferents, en els supòsits de contractacions que superen la quantia del contracte menor d'obres (40.000 €). Haurà de justificar-se expressament en una memòria l'elecció quan no recaiga en la proposta econòmicament més avantatjosa.
Contracte subscrit amb l'empresa que ha executat les obres de rehabilitació
Contracte subscrit amb l'empresa que ha executat les obres.
Llicències, declaracions responsables i autoritzacions municipals per a executar les obres de rehabilitació
Llicència, declaració responsable o autorització municipal per a executar les obres objecte de la subvenció, o indicació de la data de presentació i del número de l'expedient en el qual s'ha tramitat, si es coneix.
Factures originals acreditatives de la inversió realitzada juntament amb justificants de pagament
Factures originals acreditatives de la inversió realitzada juntament amb justificants de pagament. Aquestes factures hauran d'estar incloses en l'Annex V. Relació de despeses del compte justificatiu.
A300e_Annex V: Relació de despeses del compte justificatiu
Certificat d'inici i finalització d'obres, subscrits per tècnic competent.
Testimoniatge fotogràfic de l'actuació realitzada, si és el cas.
Testimoniatge fotogràfic de l'actuació realitzada, en el qual quede acreditada l'actuació realitzada i, en concret, el compliment de l'article 34.3 de les Ordenances d'Edificació, si és el cas.
A300f_Annex VI: Designació de compte bancari.
DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR PARA EL CASO DE JUSTIFICACIÓN DE AYUDAS RECIBIDAS EN AÑOS ANTERIORES A 2024
Document acreditatiu de la justificació (expedients anteriors a 2024, si escau)
La solicitud esta fuera de plazo
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda i vídeo tutorials de la seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament d'Elx
  • Plaça de Baix, 1, 03203 Elx / Elche
  • 966 658 000
  • sedeelectronica@elche.es
  • http://www.elche.es