ESCastellano CAValencià
Identifica't

Seu electrònica

No hay subtitulo

  • Menu
Seu electrònica
✕
  • Carpeta Ciutadana
    • Les meues Dades personals
    • Les meues Anotacions en el registre
    • Els meus Expedients
    • La meua Bústia de notificacions electròniques
    • La meua Signatura de documents electrònics
    • Els meus documents habituals per a gestions
    • Subscripcions a notificacions electròniques
  • Publicacions Oficials
    • Tauler d'anuncis i edictes electrònics
    • Oferta pública d'ocupació
    • Reglaments i ordenances municipals
    • Convenios municipales
    • Sessions de la Junta de Govern Local
    • Sessions del Ple
    • Junta de Portaveus
    • Perfil de contractant
  • Tràmits
    • Exempció de la tarifa per a l'accés a l'autobús per a estudiants menors de 26 anys
    • Catàleg de tràmits
    • Certificat de percepció d´ajudes públiques
    • Certificat d'empadronament INDIVIDUAL
    • Certificat d'empadronament COL·LECTIU
    • Subscripció o baixa de notificacions electròniques
    • Aportació de documentació a expedients en tràmit
    • Presentació de documents habitualment sol·licitats
    • Suggeriments i reclamacions
    • Incidències en la via pública
    • Oficines d'assistència de registre - RED OMAC
    • Validació de documents
    • Rebuts
    • Autoliquidacions

Accés a la informació pública per part de la ciutadania (Transparència)

Finalitat

Realitzar consultes sobre dades i informació pública, entesa com el conjunt de continguts o documents en poder de l'Administració, elaborats o adquirits en exercici de les seues funcions.

Qui ho pot Presentar
Poden exercir el dret d'accés a la informació, a què es fa referència a esta guia, totes les persones físiques o jurídiques, en els termes que preveu l'article 105.b de la Constitució Espanyola, que no tinguen la condició d'interessats al procediment sobre el qual es demana la informació.
Terminis de Presentació

No subjecte a termni.

Presentació

A través de qualsevol de les Oficines Municipals d'Atenció Ciutadana de l'Aj. d'Elx, del registre electrònic o de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/15, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques

Òrgan Gestor

Regidoria de Polítiques de Majors, Participació Ciutadana, Transparència i Responsabilitat Social (transparencia@elche.es)

Termini de resolució

Un mes des de la data d'entrada en el registre. Aquest termini podrà ampliar-se un mes més quan la complexitat del tema ho requerisca i prèvia comunicació a la persona sol·licitant.

Efecte del silenci Administratiu
No procedeix
Recursos

La resolució serà recurrible directament davant la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de la possibilitat d'interposar una reclamació potestativa prèvia davant el Consell de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern. Aquest reclamació substitueix els recursos administratius de conformitat amb el que s'estableix en l'article 112.2 de la Llei 39/15, de l'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Normativa bàsica
Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, Accés a la informació Pública i Bon Govern, Llei 1/2022, de 13 d'abril, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana, que modifica la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de Transparència, Bon Govern i Participació de la Comunitat Valenciana , i Llei 39/2015, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu
Pagament de taxes

No subjecte al pagament de taxa.

Informació Addicional
No s'admetran a tràmit les sol·licituds:
-Referides a informació que estiga en curs d'elaboració o publicació general.
-Referides a informació que tinga caràcter auxiliar o de suport (notes, esborranys, resums, informes interns o entre òrgans o entitats administratives…).
-Relatives a informació per a la divulgació de la qual siga necessària una acció prèvia de reelaboració.
-Dirigides a un òrgan en el poder del qual no conste la informació o quan es desconega el competent.
-Manifestament repetitives o que tinguen caràcter abusiu no justificat amb la finalitat de transparència de la llei.
Documentació relacionada
A188 Solicitud del derecho de acceso a la información pública

Nivell d'identificació del sol·licitant
Substancial:
Amb Sistema Cl@ve
Documents a Presentar
Documentación requerida
A188 Sol·licitud
A188 Sol·licitud del dret d’accés a la informació pública
Documentació complementària
Documentación requerida en caso de representación:
Document acreditatiu de la representació.
DNI/NIF de la persona representada, si és el cas.
  • Tramitació Registre Electrònic
    Seleccioni com desitja identificar-se:
    • Amb Autofirma
    • Accés mitjançant sistema Clave
  • Tramitració Presencial
  • Sobre la Seu
    • Titularitat
    • Normativa
    • Calendari i còmput de terminis
    • Data i hora oficial
    • Relació de serveis electrònics
    • Cartes de serveis
  • Informació d'interés
    • Política de privacitat
    • Certificats electrònics
    • Sistemes d'identificació
    • Interrupcions del servei
    • Sistemes de signatura
    • Enllaços d'interès
  • Ajuda
    • Preguntes freqüents (FAQs)
    • Ajuda i vídeo tutorials de la seu
    • Avís legal
  • Usabilitat
    • Inici
    • Accessibilitat
    • Mapa web
Ajuntament d'Elx
  • Plaça de Baix, 1, 03203 Elx / Elche
  • 966 658 000
  • sedeelectronica@elche.es
  • http://www.elche.es